Friday, June 12, 2009

~kEne TaG oleh FatirA~

1) Bekas kekasih saya adalah
Kang Jun Sang

2) Saya sedang mendengar
lagu ku ingin kamu-romance (sape nk bg lagu tuk aku???) =p

3) Mungkin saya patut
pindah dr pusat kebajikan fatira (cian dia) =(

4) Saya suka
makan pastu tido....hahaha

5) Sahabat-sahabat saya
adalah sape2 yg bersahabat dgn saye

6) Saya tak faham
nape sy kene tag!!!

7) Saya kehilangan
kesabaran

8) Ramai yang berkata
sy x byk ckp

9) Cinta itu adalah
spt sambal belacan...wlaupn pedas tp sedap

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
mengingati sy (perasan...haha)

11) Saya akan cuba
jd yg terbaik

12) Ayat selamanya membawa maksud...
hingga akhir hayat

13) Telefon bimbit saya
motorola v360

14) Bila saya terjaga
sy ingat kamoo..

15) Saya paling meluat
talam bermuka2

16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
kucing la ape lg

17) Malam ini saya akan
tido dgn lena

18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
nampak muka aku la

19) Saya betul-betul inginkan
kamoo...

20) Siapa yang anda ingin tag
nobody...haha


~~~laugh is the best medicine~~~

2 comments:

  1. soklan no.4, ko suka tdo lps makan tanpa membasuh tgn..haha

    weh, talam ada 2muka jela..

    ReplyDelete
  2. weh aku bsh tangan la...bru tido.
    fatira wat cter tipu..haha

    talam zaman skng dah ade lbh dr 2 muka...ko x tau ke?
    ni aku bgtau ni...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eby nak keluar

Eby nak keluar

Eby nanyang

Eby nanyang

Oyen tido

Oyen tido

My Oyen

My Oyen

Nyanyau tgh makan

Nyanyau tgh makan

Nyanyau comey tido

Nyanyau comey tido

Nyanyau masa kecil

Nyanyau masa kecil

mY nYanYaU

mY nYanYaU
kucing peliharaanKu...