Thursday, June 17, 2010

al- kisah semalam...

smlm pagi pegi bukit jalil nk beli tiket adik nk balik kedah...mggu dpn dia dh naik sem baru...
pastu g mines anta dia g keje part time kt sane... sampai kt sane masih awal lg dia nk msuk keje, ape lagi jalan2 dgn dia jap...pastu otw nk g makan terserempak dgn kwn keje dia...ade ke kwn dia ckp aku gf adik aku??? ade ke patut...isk3.. nampak sgt aku awet muda...hahahaha..tp hakikatnya x leh nk tipu sume org perasan muka kami same...huhu..

pastu g makan, aku g anta "haiwan peliharaan" aku msuk workshop...mcm2 skng dia sakit...biase la dah berumurkan.. bile agaknya dia leh kuar...rase mcm kekurangan je...tu la manusia bile sudah biase ade kelebihan sdikit lupa pada org yg serba kekurangan...isk3..smoga aku masih berpijak di bumi nyata.... :)

inilah aku dan makanan x dapat dipisahkan....hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eby nak keluar

Eby nak keluar

Eby nanyang

Eby nanyang

Oyen tido

Oyen tido

My Oyen

My Oyen

Nyanyau tgh makan

Nyanyau tgh makan

Nyanyau comey tido

Nyanyau comey tido

Nyanyau masa kecil

Nyanyau masa kecil

mY nYanYaU

mY nYanYaU
kucing peliharaanKu...