Wednesday, April 20, 2011

Boys over Flower (BOF)

~~~MODE KOREA~~~

Cite dah lama tapi baru berkesempatan nak tengok...hahaha
out dated betul...hehe
ni la penangan apabila sudah berakhir zaman study
bila start duduk rumah dengan family
memang tak ada masa nk menonton citer-citer begini
lagi-lagi apabila sudah berkerjaya (poyo plak ayat ni)

berbalik pada tajuk di atas
citer ni sebijik macam METEOR GARDEN (versionTaiwan)
oleh kerana sy telah menonton meteor garden sebelum ni,
so sy boleh agak jalan citer BOF ni...huhu
so not really suprise and excited nak tengok.
tetapi ku teruskan menonton kerana pakwe2 dalam citer ni ensem2...hehe




**beginilah salah satu cara mengisi masa lapang. walaupun tidak begitu berfaedah, at least u got somethings to learn and little bit release your tension  ;)

5 comments:

  1. dahla mentang2 isu dh siap boleh la layan blog ni haaa... klu x merengek2 je 24jam ha2 ...

    ReplyDelete
  2. hehe.. disebabkan aku tak pernah tgk meteor garden, maka aku sgt excited tgk cerita ini.. and im falling in love with the 2nd hero.. ohmai.. he's so cool~ hehe.. sida, nnt kte jmpe, ko hambik la segala citer yg aku ada dan ko wajib tgk my princess, fhm?*ini paksaan* haha..

    ReplyDelete
  3. hahaha

    zack : sila jangan jeles...hehe.


    asma' : baik..aku akan wat marathon muvee...hehe
    opismate aku ckp citer baru "cofee shop"
    best..hehe..

    ReplyDelete
  4. cofee shop? aku pernah tgk kaver movie die je..ahaha.. duk rs mcm coffee prince, jd aku tak pedulikan die.. ahaha..okey2, aku nk donlod lah. nk tgk, agak2 leh lwn x my princess aku.. hehe..

    ReplyDelete
  5. huhu...coffee prince lain.. tp aku search ade title cooffe house plak..x tau same ke x citernye...sila2 download...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eby nak keluar

Eby nak keluar

Eby nanyang

Eby nanyang

Oyen tido

Oyen tido

My Oyen

My Oyen

Nyanyau tgh makan

Nyanyau tgh makan

Nyanyau comey tido

Nyanyau comey tido

Nyanyau masa kecil

Nyanyau masa kecil

mY nYanYaU

mY nYanYaU
kucing peliharaanKu...