Monday, June 13, 2011

Andai itu takdirnya

Akhirnya dapat juga ku milik novel ini
"ANDAI ITU TAKDIRNYA"
haha...novel terlaris...
walaupun novel ni sudah lama dijual tapi still menjadi rebutan bg pengemar novel...(pengemar novel yg outdated mcm sy...hehehe)
dengar-dengar cerita novel ni sangat best...
bestkah?hehe...belum dapat dipastikan lagi dengan mata kepala sendiri...(belum bace lg...hehe). baru je beli yesterday, after sent my liltle bro balik asrama dia.
sekarang tgh baca novel lain...ade 2 novel yg harus disetelkan dulu...(sbb pinjam kat org..hehe). rasa x sabar sgt...



**asma aku dah tunaikan wish ko...hehehe
***bertambah la koleksi buku2ku

2 comments:

  1. aku br perasan entry ko yg ni.hehe.. tettt!!!
    selamat menikmati juadah! haha.. besh weh!
    aku nangis2 bc.ini antara novel yg wat aku nangis sbb aku sgt susah nk nangis bile bc novel2 ni.. hehehe..kte enjoyyyy!!!! =p

    ReplyDelete
  2. haha..aku x bace lg ni...masih berbalut lg novel ni...nk hbs kn dulu 1 lg novel org ni.. pasti bestkn novel ni..tp aku tgk x bape tebal la novel ni..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eby nak keluar

Eby nak keluar

Eby nanyang

Eby nanyang

Oyen tido

Oyen tido

My Oyen

My Oyen

Nyanyau tgh makan

Nyanyau tgh makan

Nyanyau comey tido

Nyanyau comey tido

Nyanyau masa kecil

Nyanyau masa kecil

mY nYanYaU

mY nYanYaU
kucing peliharaanKu...